Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

1. Kérdés: Hogyan regisztrálhatok a webshopban?

Válasz: A regisztrációhoz kattintson a weboldalon jobb felül található "Belépés/Regisztráció" gombra )kis emberke ikon), majd válassza a "Hozz létre saját fiókot" menüt. Töltse ki a megjelenő űrlapot a cégére vonatkozó adatokkal, beleértve a cég nevét és adószámát. A regisztrációs folyamat befejezéséhez kövesse az e-mailben kapott utasításokat a fiók aktiválásához.

2. Kérdés: Mi történik, ha a megrendelt termék hibás vagy sérült?

Válasz: Amennyiben a megrendelt termék hibás vagy sérült állapotban érkezik, kérjük, 24 órán belül vegye fel velünk a kapcsolatot a csomag átvétele után. Küldjön nekünk fényképeket a sérült termékről, és mi gondoskodunk a csere vagy a visszatérítés folyamatáról.

3. Kérdés: Hogyan módosíthatom a már leadott rendelésemet?

Válasz: Amennyiben módosítani szeretné rendelését, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot azonnal a rendelés leadása után. Rendelésmódosításra a fizetési folyamat megkezdése előtt van lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a már feldolgozás alatt álló vagy kiszállításra előkészített rendeléseket nem áll módunkban módosítani.